piątek, 18 kwietnia 2014

Piątkowe popołudnie:)


Plac zabaw to jest to co moje dzieci uwielbiają nad wyraz, jak chyba zreszta wszystkie. Znaleźlismy ostatnio plac zabaw który znajduje się w ogrodzie botanicznym w Mikołowie. Pierwszt raz pojechaliśmy tam w niedzielę i to był wielki bład gdyż było strasznie dużo ludzi, tych małych i tych większych. Potem pojechałam z dzieciaczkami w tygodniu i to było to, nie było nikogo. Plac zabaw jest świetny, podzielony na strefy dla najmłodszych dzieci i wyżej dla tych troszkę juz starszych.  Na pewno jeszcze nie raz się tam wybierzemy :)





























1 komentarz:

  1. Świetne miejsce! Widać, że Maluchom sie podobało :)
    A ja mam pytanko , skąd kurtka Synka? Bo strasznie mi sie podoba!
    Pozdrawiam!
    mrkacperowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń