sobota, 4 stycznia 2014

Zmiany zmiany

Nowy rok, nowe możliwości i nowa energia:) Oby dobry nastrój i nastawienie nie opuściło mnie do końca roku:) 
Przede wszystkim chciałabym aby blog bardziej się rozwinął, wiem , że muszę poświęcić mu dużo więcej czasu, co w moim przypadku jest dość trudne. Ale baaaardzo się postaram.
Na pewno posty będą się pojawiały częściej, podobno im ma się więcej zajęć tym bardziej jest sie zorganizowanym i tego zamierzam się trzymać:)

Na pewno muszę się wziąć również za swoją formę, bo teraz to w sumie wcale jej nie ma. Wiem, że to słabe wytłumaczenie, że po ciąży bliźniaczej jest trudniej itp. Ale w końcu jest postanowienie( tzn, ono jest od jakichś 4 lat) i piszę je z pełną premedytacją tu i teraz, żebyście mogły mnie z tego rozliczyć ( szczerze powiem, że mam taka cicha nadzieje, że tak będzie)

Bardzo ale to baaaardzo bym chciała podszkolić się w robieniu zdjęć. Mam plana na jakiś kurs fotografii, bo chyba tylko tak uda mi się to osiągnąć:) I to jest moje postanowienie NUMBER 1!!!! 

Dziewczyny tak więc trzymajcie kciuki i mam nadzieję, żę będziecie również z nami w tym roku. Bardzo dziękuję Wam za to, że jesteście i życzę Wam samych sukcesów i radości w tym nowym cudownym roku:)



























A zdjęcia powyżej, jak widać iście ZIMOWE hahah.  Ale powiem, Wam , że jak dla mnie to może tak być, aż do wiosny. Tzn. czekamy oczywiście na śnieg, ale tak na miesiąc tylko, potem może być już z powrotem wiosna:) 


Sara
płaszczyk - NEXT
spódnica, marynarka,rajtki, buty,apaszka -ZARA
kapelusz - ZARA od Salvadora

Sali
wszystko ZARA poza kurtką, która jest z TK MAXX

24 komentarze:

  1. ach ten płaszczyk w głowie mi zawrócił!!!no boski jest <3
    śnieg może być ale z mrozem choć i sam mróz by mi się przydał abym lepiej się poczuła bo póki co jestem jak dętka :(
    Powodzenia w realizacji planów i marzeń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieje że będziecie mnie dopingować haha. A płaszczyk powiem Ci ze jestem w nim zakochana, dobrze ze jest troszkę przyduży to może na następną jesień jeszcze będzie:)

      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. w takim razie ja się będę modlić aby jednak był za mały i jak coś się na niego piszę :)

      Usuń
    3. hihi tez tak czasem mam:) ale nie ma problemu:)

      Usuń
  2. Dla mnie też już może nie być zimy :D Tylko szkoda tych dzieciaczków.. czekających na ten ŚNIEG ! :)
    A więc Kochana życzę wytrwałości w postanowieniach :*

    Świetnie dzieci ubrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Sylwia:) mam nadzieje ze wytrwam:)

      Dla Ciebie również wszystkiego naj i dla brzucha też:)

      Usuń
  3. Kochana co do płaszcza Mango ma wyprz 50% i ostatni rozmiar został na 4-5 podaje Ci link ;)

    http://shop.mango.com/PL/p0/mangokids/wyprzedaz/futrzany-p%C5%82aszcz/?id=13043523_10&n=1&s=rebajas_kids&ident=0__0_0_1388852684758&ts=1388852684758

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma juz tego płaszcza:((((((((((( a będziesz od Mai sprzedawać??

      Usuń
    2. Piękny jest ten płaszczyk ❤️❤️❤️ Cudnie wyglądają oboje !

      Usuń
    3. już zniknał ??Maja ponosi jeszcze ten rok .. chyba,że na jesień znów coś będzie to wtedy ten odsprzedam ..

      Usuń
    4. Kochana ja i tak mam ten co jest jeszcze dostępny na 4-5 :) za te pieniadze to i większy się opłaca :) choć szczerze wypada dość duży

      Usuń
    5. Zapisałam się jakos tam że niby jak bedzie to mnie powiadomią:) a tak w ogóle to wyprzedajesz coś po Mai??

      Usuń
    6. będzie pod koniec stycznia

      Usuń
    7. to czekam z niecierpliwoscią:)

      Usuń
  4. Trzymam kciuki za Twoje postanowienia. Ja w tym roku postanowień nie mam. Co do śniegu, to mi taka pogoda odpowiada. Chociaż mógłby spaść na weekend, żebyśmy przetestowali z Witkiem jego sanki. Później dalej może być wiosna.

    Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za kciukasy:) postaram się byc wytrwała:)

      Usuń
  5. Hej, świetna stylizacja. Te buty Sary to teraz kupowałaś? Są genialne! Szkoda, że nie mieszkacie bliżej, poszłybyśmy razem na ten kurs, ja tez się za jakimś rozglądam, fajne są propozycje na efs.com, dofinansowane z unii europejskiej, trzeba sprawdzać na bieżąco bo taki kurs może się trafić w dobrej cenie. Co do czasu i postanowień to ja mam dokładnie to samo i potwierdzam im więcej zajęć tym lepsza organizacja, my kobiety możemy naprawdę wiele!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki bardzo:) Oj no szkoda straszna, 500 km prawie mam do Wawy a u Was na pewno wiecej takich kursów:) Organizacyjnie staram się podołac wszystkiemu, a cienka jestem z tego, to mój słaby punkt. Muszę byc bardziej systematyczna:)

      pozdrawiamy

      Usuń
    2. A buty odkupiłam na allegro. Uwielbiam je!! Są bockie, musze szukac nastepnych na wiosne bo te sie robia za male:)

      Usuń
  6. Mloda ma przepiękny płaszczyk!!! A junior cały look boski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzieciaczki ślicznie wyglądają. Wszystkiego dobrego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chociaż mam syna, nie córeczkę, tona płaszczyk Sary nie mogę się napatrzeć ....

    OdpowiedzUsuń