wtorek, 23 września 2014

Made with Love



Jak ja ich lubię takich lekko retro:) Są tacy uroczy wtedy. Tej jesieni chciałabym postawić na kolory ziemi, brązy, beże ,fiolety, ciemną zieleń. Ale jak znam siebie na pewno będą jakieś odstępstwa od tego postanowienia. Jakoś się ostatnio obudziłam jak nagle zrobiło się zimno, że mamy w szafie prawie same letnie rzeczy. Jest kilka płaszczy, ale zero spodni, rajstop czy długich rękawów:) Tak więc obowiązkowo, muszę przejrzeć strony on line moich ulubionych sklepów.











Tu jak Sali jej pomagał wejść do wózka prawie się posikałam ze śmiechu:)













Kochani a tu poniżej chciałam Wam pokazać jakie miłe Milusie szyje moja serdeczna koleżanka:)  Są w różnych rozmiarach i we wszystkich kolorach jakie tylko chcecie. Miluś ma długie rączki, można je zawiązać, na łóżku, w samochodzie czy jak to Sara w pasie. Z przodu mają kieszonkę na ulubione przedmioty  dziecka, które zawsze można mieć przy sobie:)















Sara
Sukienka, buty, plaszcz - ZARA
Rajstopki- Calzedonia

Sali
Sweter, spodnie -ZARA
Bluzka - HM
Buty -Timberland

Miluś tu KLIK

3 komentarze:

  1. Superowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zdjecia!!! :)
    Rodzinka na medal! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no śliczne retro robaczki ;-) urocze, sam klimat sesji, stroje, uchwycone momenty! Milusie też urocze, na prezent jak znalazł! zapamiętam ;-)

    OdpowiedzUsuń