czwartek, 8 maja 2014

Green Day


Ostatnio mało Nas na blogu, a więcej na IG. Przyznam, że trochę zniechęca mnie tez facebook. Kiedyś wspominałam, że bardzo ogranicza zasięg i tak naprawdę ilość osób którzy widzą nasze posty i wpisy jest nieewiele, jednak blog daje mi tyle satysfakcji, ze nie zrezygnuję choćby nie wiem co. Im cieplej się robi na dworze, tym więcej okazji do zdjęć. A jako, że fontanne w naszym mieście włączyli niedawno, obowiązkowo trzeba było ja odwiedzieć. Zapraszam na zielone wydanie Sary.
















 
 
Sara
leginsy, bluzeczka - ZARA
sweterek - resarved
buty - GAP

15 komentarzy:

  1. Ślicznotka :)
    Czy koczek robiłaś z pomocą wypełniacza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, robię z wypełniaczem:) kocham go, to moje nowe odkrycie i wielka miłośc hahah

      Usuń
  2. Śliczne połączenie odcieni zieleni :) Sara wygląda iście wiosennie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda, moja ulubiona fryzura i buty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziekuję Aga:) ja tez uwielbiam tego jej koka ale chyba juz go za duzo wszedzie na zdjeciach hihi

      Usuń
  4. Też się wkręciłam w IG, a fb jest fatalny... Sara zielona, wiosenna - śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jakoś mnie wzięło ostatnio na kolory...pozdrawiam

      Usuń
  6. No matter if some one searches for his necessary thing, so he/she desires to
    be available that in detail, therefore that thing is maintained over here.


    Feel free to surf to my webpage :: christian louboutin paris

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :)
    Kolor sweterka obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda ! Musze obczaic te legginsy ;) A buciki gdzie kupilas?

    OdpowiedzUsuń