środa, 14 października 2015

Moje jesienne wybory GINO ROSSI


 

Czy to się naprawdę dzieje??? To za oknem??? 
Ile było pięknych dni jesiennych?? Dwa??
Lato i od razu zima??
Nieeeeee

Jedyne czym możemy się pocieszyć i poratować to kolory. 
Nie wiem czy Wy tez tak macie ale jak przychodzi dany okres to oczywiście mamy ochotę na ró∑ne rzeczy.
I jak latem są to przeważnie pastele, tak jesienią, będą to granaty, ciemne zielenie, fiolety ale dla mnie też czerwienie. jak zobaczyłam te ściany czerwonych liści i Saary czerwony kapelusik nie mogłam się oprzeć. A zdjęcia, no spójrzcie sami troszkę niżej, wyszły bajecznie na tym tle. 

Ale wracając do meritum, jak wiadomo jesień to i cieplejsze ubranie i pełne buty.
Macie tak czasami, że wchodzicie do sklepu widzicie buty i już wiecie, że nic Was nie powstrzyma żeby je mieć??
Ja tak mam głownie z butami czy rzeczami dla dzieci. Tak tez było z tymi butami dla Salvadora. 
Miałam co prawda wybrane inne bo tych nie widziałam ani u siebie w sklepie ani na stronie, więc jak weszłam do Gino Rossi we Wrocławskiej galerii i zobaczyłam te to po prostu to była strzała.
Powiem Wam, że z chęcią sama bym takie założyła. 
To, że są świetnie wykonane to chyba nie muszę mówić, są lekko ocieplone, także spokojnie na całą jesień ale także na zimę. Wiadomo nie są to śniegowce więc na śniegi do kolan się nie nadają ale na zimowe spokojne spacery jak najbardziej. Ale najważniejsze one są po prostu piękne!!!!!!
Naprawdę dawno buty dla Saliego tak mnie nie zachwyciły:)

Jeśli chodzi o buciki Sary to spodobały mi się już w poprzednim sezonie i nadają się zarówno do sukienek ale też i spodni. Idealne buty na uroczystość ale także na spacer po parku. Ja uwielbiam Sarkę w takim wydaniu. ten czerwony kapelusik kupiłam teraz jak byliśmy we Włoszech i żałuję, że nie kupiłam też innych kolorów. 

SARY BUTY GINO ROSSI   TU

SALVADORA BUTY  GINO ROSSI  TU

CAŁA KOLEKCJA DZIECIĘCA  TU

SALVADOR - spodnie | sweter | szalik - ZARA
kaszkiet kupiony gdzieś w Wenecji

SARA - sweter - HM | kamizelka - ZARA | spódniczka - OTON 
























5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Pani blog, ale od jakiegoś czasu zdjęcia są bardzo podrasowane foto-shopem. Jakieś, takie za mgłą ,albo zbyt bardzo intensywnie czerwone.
    To jest takie moje odczucie. Przepraszam i pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz Pani Iwono:)
      To prawda, zdjęcia są obrabiane w programie ale to tylko filtr a nie photoshop.
      Ja bardzo lubię taki rodzaj zdjęć :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. śliczne kolory jesieni <3 ta głęboka czerwień pięknie to ujęłaś. Niestety masz racje jesień choć piękna nie rozpieszcza nas zbytnio a szkoda bo to najlepsza pora do plenerowych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń