czwartek, 10 września 2015

Inspiracje na dziecięce urodziny - Dziki Zachód



Jak co roku mam wielkie ambicje, by urodziny dzieci były wystrzałowe. Planuję, kombinuję, ale jak nadchodzi nieuchronnie dzień przyjęcia, okazuje się, że nie ma tego, tamtego i owego. Co roku obiecuję sobie, że za rok, to zacznę sie przygotowywać wcześniej a wychodzi jak zwykle .... tylko ja tak mam???? Błagam powiedźcie, że nie!!!!

W tym roku postawiliśmy na Dziki Zachód z elementami TOY STORY. Spójrzcie na kilka inspiracji.... no kocham ta Amerykę przeogromnie za te cuda co maja u siebie, A dwa lata temu było TAK!!!



















1 komentarz:

  1. ach! te moje cytaty - chyba wydam tomik :)))

    wyszło fantastycznie - jak zawsze zreszta <3

    jestem dumna i ciesze się ,ze mogłam chociaz ciutkę dorzucic swojej inicjatywy :);*

    Alice

    OdpowiedzUsuń