wtorek, 23 grudnia 2014

Inspiracje pod choinkowe:)


Prezenty kochani za pewne już kupione??? a może jeszcze ktoś nie ma??? NiE!! na pewno wszyscy zdążyli. ale z pakowaniem pewnie też macie często niue mały kłopot. O ile większość sklepów zapewnia zapakowanie prezentów, to może niektorzy z Was lubią je zapakować własnoręcznie. Ja np lubię. Papierów do pakowania w sklepach są tysiące, ale są również inne propozycje, uważam, że bardzo ciekawe i piekne:) Na pewno Waszych bliskich ucieszą bardzo spersonalizowane opakowania:)

ENJOY :)











1 komentarz:

  1. Witam serdecznie. Od jakiegoś czasu odwiedzam bloga i z tego powodu chciałam Was nominować i zaprosić do zabawy Liebster Blog Award. Ja przed nominacją nawet nie wiedziałam o jej istnieniu, ale dołączyłam i zapraszam kolejnych chętnych.
    Więcej szczegółów na http://amasaama.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń