piątek, 5 lipca 2013

Co to jest dobre wychowanie???

No właśnie, co to jest dobre wychowanie?? Jak według Was zachowuje się dobrze wychowane dziecko. lub jak powinno się zachowywać?? Jak nie miałam jeszcze dzieci, to uważałam, że moje będzie ( będą) super grzeczne, posłuszne, będą chodziły spać o 20 stej, nie będą się brudzić itd. Oczywiście życie szybko to zweryfikowało. Co prawda nie mogę narzekać bo nie jest tak źle, ale czasami usłyszę od Pani z przedszkola, że Salvador posypał dzieciom na głowę piach, że brzydko mówi, że rzuca zabawkami itp. Ale czy to wszystko oznacza, że jest źle wychowany lub jest niegrzeczny?? Czy na każde dziecko jest jakiś sposób?? Jedne dziecko jest spokojne i potrafi cały dzień bawić się samo zabawkami, a inne jak mój Salvador musi ciągle mieć jakieś nowe zajęcia.  Może macie jakieś sprawdzone sposoby na rozbrykane dziecko??  Jakieś zabawy które skutecznie zajmą jego uwagę??


Wczoraj walczyłam z jego upodobaniem do Zygzaka McQuina:) Musiałam użyć wielu przekupstw żeby założył tą bluzkę którą mu dałam a nie tą z Zygzakiem:) Ale jakoś dało radę:)






 Średnio lubię motywy bajkowe lub inne na ubraniach .... ale jakoś Angry Birds ujdą:)



Pytałam Was na fb o co poprosiłam dzieciaki....no więc powiedziałam im, żeby dały sobie buziaka:) a one w tej  samej chwili zrobiły właśnie tak:)


















Wszystkie ubranka H&M

i na koniec:)


6 komentarzy: